Sprostredkovanie predaja, kúpy, či prenájmu nehnuteľnosti realizujeme na základe sprostredkovateľskej zmluvy, ktorá môže byť v závislosti na požiadavke klienta exkluzívna, alebo neexkluzívna.
Disponujeme zaručeným elektronickým podpisom (ZEP), prostredníctvom ktorého vieme svojim klientom ušetriť nielen čas ale aj financie. Ušetrené financie spočívajú najmä v 50% úspore na správnom poplatku, čo v praxi znamená, že za návrh na začatie konania o povolení vkladu vlastníckeho práva do katastra nehnuteľností sa platí poplatok vo výške 33,- EUR a nie 66,- EUR, a v prípade návrhu na zrýchlené konanie o povolení vkladu do katastra nehnuteľností sa platí poplatok vo výške 130,- EUR namiesto 265,50 EUR.
Zabezpečujeme kompletné poradenstvo ohľadom správy, riadenia a údržby nehnuteľnosti, ohľadom výberu spôsobu správy nehnuteľností, ako aj pri samotnom výbere správcovskej spoločnosti, či pri kreácii s fungovaní spoločenstva vlastníkov.
Prostredníctvom partnerských advokátskych kancelárií vieme zabezpečiť aj správu majetku našich klientom advokátom.
Cez sieť spolupracujúcich advokátskych kancelárií, notárskych a exekútorských úradov zabezpečíme pre klienta ich zastupovanie v konaní pred súdmi, orgánmi verejnej moci a inými právnymi subjektmi. Ďalej tiež spisovanie a vydávanie listín o právnych úkonoch (zhotovenie kúpnych zmlúv, príp. zmlúv o budúcich zmluvách, nájomných, darovacích zmlúv…), spracúvanie právnych rozborov ako aj ďalšie formy právneho poradenstva, či právnej pomoci, vykonávanie núteného výkonu súdnych a iných rozhodnutí a osvedčovanie právne významných skutočností.
V prípade záujmu zabezpečíme pre klienta autorizáciu zmlúv o prevode nehnuteľnosti advokátom, čo znamená, že na jednom mieste, jednoducho, rýchlo a bezpečne vybavíte prevod (t. j. predaj, kúpu, darovanie, zámenu) nehnuteľnosti, čím sa pre klienta ušetrí čas a peniaze za úradne osvedčovanie podpisov a tiež sa skracuje lehota na rozhodnutie o návrhu na povolenie vkladu do katastra nehnuteľností z 30 na 20 dní.
Naša spoločnosť, ako aj niektorí spolupracujúci partneri pri svojej činnosti používajú zaručený elektronický podpis (ZEP), čo má za následok nemalú úsporu klienta tak po stránke časovej, ako aj po stránke finančnej.
Konkrétne výhody zaručeného elektronického podpisu spočívajú v prípade:
Použitie zaručeného elektronického podpisu vieme ďalej zabezpečiť aj pri komunikácii klienta so súdmi Slovenskej republiky, Daňovým riaditeľstvom, Colným riaditeľstvom SR, a inými orgánmi, ktoré oznámili adresu e-podateľne.
V rozsahu našej činnosti a v spolupráci s dlhoročnými obchodnými partnermi poskytujeme, za zvýhodnených podmienok, pre záujemcov kompletné poradenstvo a sprostredkovanie služieb vo všetkých oblastiach súvisiacich s nehnuteľnosťami, najmä v oblasti stavebníctva, úpravy interiérov, exteriérov, prerábky bytových jadier, ako aj kompletných rekonštrukcií bytov a domov v zmysle objektívne zrealizovateľných predstáv a požiadaviek klienta.
Samotní klienti našej realitnej kancelárie (pri predaji, kúpe, nájmu, prenájmu nehnuteľnosti cez našu realitnú kanceláriu) majú možnosť získať extra výhody pri spolupráci a objednaní si služieb od našich obchodných partnerov.
V zmysle požiadaviek a potrieb klienta spropagujeme jeho nehnuteľnosť cestou prezentácie na internete, v tlači, na autách, ako aj pomocou iných médií, rovnako tak ponúkame prípravu krátkodobého aj dlhodobého marketingového plánu ohľadom nehnuteľností klienta.
Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.